info@sapalomera.cat | (+34) 972 350 909 

iEducació Institut Sa Palomera | Moodle ESO i BAT Weeras | Moodle Cicles QBid - Programa Empresa + Escola | Saga - Departament d'Ensenyament

Categoria: ESO

09/06/2026

Els alumnes de nova incorporació que han obtingut plaça en un estudi al centre hauran de formalitzar la matrícula mitjançant l’aplicatiu de matriculació en el període indicat a continuació.

 

Si desconeixeu l’IDALU, el podeu trobar al butlletí de notes amb el nom d’identificador de l’alumne.

 

MOLT IMPORTANT: aquelles famílies de 1r, 2n, 3r o 4t d’ESO que teniu Motxilla Escolar, no heu de fer el pagament de la quota de material.

Estudi Termini de matriculació
ESO Del 22 de juny al 30 de juny
Batxillerat Del 18 al 30 de juny

Baixa’t el full de selecció de matèries, omple’l i entrega’l a secretaria

FP Bàsica Del 29 de juny al 3 de juliol
CF grau mitjà Del 10 al 14 de juliol (1a tanda)

Del 24 al 28 de juliol (2a tanda)

CF grau superior Del 10 al 14 de juliol (1a tanda)

Del 24 al 28 de juliol (2a tanda)

Cursos especialització Del 17 al 23 de juliol

 

L’import del pagament s’indicarà una vegada confirmades les dades per part de Secretaria. Us heu d’esperar a rebre el missatge de confirmació abans de pagar. Aquest missatge no és immediat, pot trigar entre 1 i 2 dies hàbils.

 

En cas de dubtes es pot contactar amb Secretaria.

02/06/2026

Els estudiants d’economia de 4t d’ESO participen, per segon any consecutiu, en el programa d’Educació Financera i Emprenedora de Catalunya (EFEC). L’objectiu principal és dotar-los de competències pràctiques per gestionar correctament els seus ingressos i despeses, una formació essencial per prevenir el sobreendeutament i l’exclusió financera des de l’adolescència.

Un programa amb aval internacional i institucional

Aquesta iniciativa respon directament a les recomanacions d’organismes internacionals com l’OCDE i la Unió Europea, i compta amb la supervisió del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per garantir-ne la qualitat pedagògica.

ESO
02/06/2026

A l’assignatura de Tecnologia de 2n d’ESO, l’alumnat ha treballat les tècniques de conservació d’aliments, aprofundint en com es preserven els aliments i en la importància d’aquests processos per garantir-ne la seguretat i la durabilitat. Aquest treball s’ha complementat amb un enfocament transversal en la competència digital, cada vegada més present en els processos d’aprenentatge actuals.

Com a resultat de l’activitat, els alumnes han creat vídeos explicatius on presenten diferents tècniques de conservació d’aliments i receptes relacionades, aplicant els coneixements adquirits a l’aula. Aquest producte final ha permès treballar de manera pràctica continguts de la matèria i, alhora, desenvolupar habilitats digitals com l’edició de vídeo, la comunicació audiovisual i el treball en equip.

L’experiència ha afavorit un aprenentatge competencial, en què l’alumnat no només ha adquirit coneixements teòrics, sinó que també ha millorat la seva autonomia digital, la creativitat i la capacitat de planificació. D’aquesta manera, s’ha aconseguit integrar tecnologia, alimentació i competència digital en un mateix projecte significatiu i motivador.

ESO
02/06/2026

Els alumnes francesos de Saint-Chamond visiten el municipi dins d’un programa d’intercanvi que enforteix els llaços internacionals i l’aprenentatge d’idiomes

Aquest trimestre, les aules de l’Institut Sa Palomera de Blanes han viscut una experiència internacional molt enriquidora. Un grup d’alumnes del centre francès Ennemond Richard, situat a Saint-Chamond (a prop de Lió), ha visitat el nostre municipi en la segona fase del programa d’intercanvi escolar d’aquest curs.

De Saint-Chamond a Blanes: una experiència bidireccional

Aquesta visita representa la continuació d’un projecte que va començar fa uns mesos. Prèviament, els alumnes d’ESO del Sa Palomera van viatjar a territori francès per conèixer de prop el dia a dia i el sistema educatiu a Saint-Chamond. Ara, ha estat el torn dels estudiants francesos de ser acollits a Blanes, completant així un cicle d’aprenentatge lingüístic i cultural de primer nivell.

Una agenda plena d’activitats culturals, lúdiques i institucionals

Durant la seva estada a la Costa Brava, s’ha dissenyat un complet programa d’activitats per donar a conèixer tant el territori català com l’entorn més proper dels alumnes d’acollida. Entre les propostes més destacades, s’han dut a terme:

  • Excursions d’interès cultural: Visites lúdiques i educatives a ciutats de referència com Girona i Barcelona.
  • Descoberta del patrimoni de Blanes: Una sortida a la biblioteca municipal i un recorregut pel nostre emblemàtic jardí botànic, posant en valor la riquesa natural de la zona.
  • Recepció oficial: Els estudiants i docents van ser rebuts institucionalment per l’alcalde a l’Ajuntament de Blanes, un acte que formalitza i dona rellevància a aquests lligams europeus.
  • Convivència a l’institut: Més enllà de les sortides, els joves francesos han compartit la rutina i el dia a dia de les classes al centre, afavorint la immersió lingüística i l’intercanvi d’experiències entre els joves.

Agraïment a les famílies acollidores

L’èxit d’aquest intercanvi no hauria estat possible sense la peça clau del projecte: el teixit familiar del municipi. Des de l’institut es vol expressar un agraïment sincer a totes les famílies acollidores per la seva implicació, generositat i hospitalitat. Gràcies al vostre suport, els alumnes han pogut gaudir d’una experiència tan enriquidora que recordaran sempre.

26/05/2026

El passat dimecres 13 de maig, els estudiants de 4t d’ESO de la matèria de Física i Química van traslladar la seva aula al parc d’atraccions del Tibidabo, a Barcelona. L’alumnat va participar en l’activitat Fisidabo, una iniciativa pedagògica centrada en l’estudi de la física aplicada a les diferents atraccions del parc.

Ciència, mesures i experiments des de les altures

Durant la primera part del matí, els joves investigadors van haver de deixar de banda la distracció de les vistes de Barcelona per centrar-se en la recollida de dades. Equipats amb el material necessari, van realitzar diferents mesures i observacions directes a diverses atraccions de l’emblemàtic parc.

L’objectiu d’aquesta primera fase era totalment pràctic i acadèmic:

  • Recollir dades reals: Analitzar variables com la velocitat, l’acceleració i les forces implicades en el moviment.

  • Treball posterior a l’aula: Aplicar aquestes mesures en una sèrie de càlculs complexos relacionats amb els conceptes teòrics estudiats a classe.

  • Aprendre sobre el terreny: Comprendre com les lleis de la física governen el funcionament de les muntanyes russes i altres estructures.

Adrenalina i diversió de la mà de la física

Però no tot va ser prendre apunts i fer càlculs matemàtics. Un cop enllestida la part més acadèmica, l’alumnat va tenir l’oportunitat de gaudir plenament de les instal·lacions del parc i viure l’experiència d’una manera totalment lúdica.

La jornada va resultar ser una combinació perfecta d’aprenentatge i convivència. Va ser una sortida molt enriquidora i divertida que va permetre als estudiants posar en pràctica la teoria i constatar, en primera persona, que la física també es pot aprendre d’una manera apassionant i gens avorrida.

26/05/2026

El passat dilluns 11 de maig, l’alumnat de 2n d’ESO va visitar la depuradora de Blanes i la potabilitzadora de Lloret i Tossa de Mar. L’objectiu d’aquesta sortida d’entorn ha estat conèixer de prop el funcionament d’aquestes instal·lacions clau i prendre consciència de la importància de fer un ús responsable de l’aigua.

Visita tècnica: De la potabilització a la depuració de l’aigua

Durant la jornada, els estudiants van tenir l’oportunitat de veure en directe les funcions i el funcionament de dues infraestructures hidràuliques fonamentals per al territori, totes dues situades a tocar del riu Tordera:

  • La depuradora de Blanes: on van aprendre com es tracten les aigües residuals abans de ser tornades al medi.

  • L’estació potabilitzadora de Lloret de Mar i Tossa de Mar: on van descobrir el procés que fa que l’aigua sigui apta per al consum humà.

Descoberta de la conca de la Tordera i els seus usos

Més enllà de les instal·lacions de tractament, l’alumnat va participar en una activitat de descoberta de la conca de la Tordera. Aquesta acció de camp els va permetre analitzar l’entorn natural i econòmic de la zona a través de:

  • La identificació de diferents tipus de cultius locals.

  • L’anàlisi dels sistemes de regadiu utilitzats en l’agricultura de la zona.

  • L’estudi de l’impacte de l’activitat humana en l’ecosistema fluvial.

Conscienciació a través del projecte “STEAMem l’aigua”

Aquesta sortida pedagògica s’emmarca dins del projecte STEAMem l’aigua, una iniciativa que fusiona la ciència, la tecnologia i la consciència ambiental.

El gran aprenentatge de la jornada: La sortida ha permès als joves comprendre millor la gestió de l’aigua al nostre territori i, sobretot, reflexionar sobre la necessitat d’evitar tant el malbaratament com la contaminació derivada de les activitats humanes.

ESO
22/05/2026

Ahir, l’Institut Sa Palomera va tenir el plaer d’acollir una trobada del projecte Encistellem junts i juntes, compartint la jornada amb l’Institut Ramon Coll i Rodés i l’Institut Vescomtat de Cabrera.

La trobada va reunir alumnat del SIEI dels diferents centres participants en un matí molt enriquidor, marcat per la convivència, l’esport i els bons moments compartits. A través de les diferents activitats, els i les alumnes van poder gaudir d’una experiència inclusiva i motivadora, fomentant valors com el treball en equip, el respecte i la cooperació.

Des de l’Institut Sa Palomera es valora molt positivament aquesta iniciativa i es destaca la il·lusió de formar part d’un projecte impulsat per la Federació Catalana de Basquetbol, que promou l’esport com a eina d’inclusió i cohesió social.

Una jornada plena d’aprenentatges i experiències compartides que, sens dubte, deixarà molt bon record entre tots els participants.

22/05/2026

Tres alumnes del centre han estat reconeguts amb una beca de la Fundació Riera Gubau per al perfeccionament de la llengua anglesa durant aquest estiu.

En Biel, alumne de 3r d’ESO, gaudirà d’una estada de dues setmanes a Eastbourne, al Regne Unit, on podrà millorar les seves competències lingüístiques en un entorn internacional.

Per la seva banda, l’Arnau, també de 3r d’ESO, participarà en uns campaments d’immersió en anglès a Viladoms, una experiència que combina aprenentatge i convivència.

Finalment, la Stefania, alumna de 1r de Batxillerat, viatjarà fins a Ottawa, al Canadà, on farà una estada de tres setmanes per continuar avançant en el domini de l’anglès.

Aquestes beques representen una gran oportunitat acadèmica i personal per als tres estudiants, que podran viure experiències enriquidores mentre reforcen la seva formació lingüística.

Enhorabona als tres per aquest reconeixement!

20/04/2026

Aquest és un dels treballs que es presenta al XXXI Concurs El gust per la lectura convocat pel Departament d’Educació i Formació Professional, que es basa en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics.

  • Títol del treball: Paraules a la deriva
  • Nivell educatiu: 2ESO
  • Grup classe: 2A
  • Modalitat: D1 – gènere: poesia
  • Categoria: D
  • Títol del llibre llegit i autor/a: Compta amb mi. Trenta-dues mostres d’amistat. Tria de Jaume Subirana.
20/04/2026

Aquest és un dels treballs que es presenta al XXXI Concurs El gust per la lectura convocat pel Departament d’Educació i Formació Professional, que es basa en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics.

  • títol del treball: Dues barques en un sol llac
  • Nivell educatiu: 2ESO
  • Grup classe: 2A
  • Modalitat: D1 – gènere: poesia
  • Categoria: D
  • Títol del llibre llegit i autor/a: Compta amb mi. Trenta-dues mostres d’amistat. Tria de Jaume Subirana.
ESO
08/04/2026

El passat dilluns 23 de març, l’alumnat de la SIEI, l’Aula Oberta i el Projecte Singular Trèvol de l’Institut Sa Palomera de Blanes va participar en una visita guiada al Delta de la Tordera amb l’objectiu de conèixer millor el seu entorn natural més proper.

L’activitat va ser conduïda per l’Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera i es va dividir en dues parts. En primer lloc, l’alumnat va assistir a una xerrada a la platja centrada en la flora de les dunes i les dificultats que tenen aquestes espècies per sobreviure en un entorn tan exigent. Posteriorment, es va dur a terme una observació d’aus des de l’observatori situat a la llera del riu, utilitzant prismàtics i telescopis.

Durant aquesta segona part, els estudiants també van participar en un taller pràctic sobre els diferents tipus de bec de les aus i la seva relació amb l’alimentació, fet que els va permetre entendre millor l’adaptació de les espècies al seu medi.

La sortida, plantejada de manera amena i lúdica, va afavorir el coneixement i la sensibilització ambiental de l’alumnat. Tal com remarquen els naturalistes, “s’ha de conèixer per estimar-lo, ja que si l’estimem, el protegirem”.

Aquesta activitat forma part de la Guia de Recursos Educatius que ofereix l’Ajuntament de Blanes, a qui el centre ha volgut agrair la iniciativa.

03/03/2026

Els dies 25, 26 i 27 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO van realitzar el Servei Comunitari. Enguany, el projecte s’ha portat a terme amb la col·laboració del Casal Cívic i Comunitari de Blanes-Benet Ribas. L’objectiu del projecte ha estat el coneixement, l’anàlisi i valoració dels canvis socials i econòmics produïts en 80 anys en la vida diària d’un jove. Els alumnes han pogut contrastar la informació extreta de diferents fonts treballades a l’aula amb el testimoni dels voluntaris del Casal que van viure aquella època.

20/02/2026

Amb molta il·lusió compartim els vídeos dels alumnes de 1r i 2n d’ESO que han participat en el XIX Concurs d’Oratòria en Llengua Anglesa de la Comarca de la Selva (curs 2025-2026), una iniciativa que fomenta l’expressió oral en anglès, la confiança i les competències comunicatives de l’alumnat.

El concurs, convocat per la Fundació Privada Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès i el Fons Joan Riera Gubau, compta amb la col·laboració dels CRP de la comarca de la Selva (Selva I i II). Aquesta XIX edició ha tornat a ser un espai de trobada i aprenentatge on l’alumnat ha pogut demostrar el seu esforç, creativitat i domini de la llengua anglesa davant del públic.

Des del centre volem felicitar tots els participants per la seva dedicació i valentia, així com agrair al professorat i a les famílies el suport constant. Us convidem a visionar els vídeos i a celebrar, amb nosaltres, l’aposta per una educació plurilingüe i comunicativa.

Luigi Perez: https://youtu.be/1n0_pE-06Yw

Veracruz Cañas: https://youtu.be/qQgayAoTbVM

Elizabet Lozada: https://youtu.be/FrLeRb8tmdI

Alejandra Gutierrez: https://youtu.be/oD6piTZy8Mc

Ariadna Dolz: https://youtu.be/7v35FtFyWqU

Elena Martinez: https://youtu.be/ASLI4MLZH7g

Elna Fernandez: https://youtu.be/JhA6uFwQrmg

Karen Juliana Aguilar: https://youtu.be/kwPiCggDy-4

Elsa Rivas: https://youtu.be/5xIz_6nWvfk

Esther Ferrer: https://youtu.be/WY64dbvrDeg

Lucía Prados: https://youtu.be/gKdYjdyTrGE

Nahia Recio: https://youtu.be/vv6w2Kwc-dM

Romayssae Safyoun: https://youtu.be/xUQY7GMebpU

Siena Hernandez: https://youtu.be/hKGz4uIStEw

Valentino Todaro: https://youtu.be/oZYBXX26bs4

Mia Machado: https://youtu.be/vUlW2AhXzEY

Adriana Gomez: https://youtu.be/IgWtGKlefMY

18/02/2026

L’equip de la Copa Colegial de bàsquet, format per alumnat de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat, ha aconseguit una meritòria classificació per a les semifinals després de proclamar-se guanyador absolut de la repesca disputada a St. Hilari.

El passat 25 de gener, el conjunt va debutar a la competició contra el Serrallarga, en un partit molt competit que es va escapar per poc. Lluny de rendir-se, l’equip va continuar treballant amb determinació per mantenir vives les opcions.

El 17 de febrer, en la jornada de repesca, els nostres jugadors van guanyar tots els partits disputats. En primera ronda van superar el St. Hilari i, posteriorment, van derrotar el Rocagrossa, assegurant-se així la classificació per a semifinals.

Cal destacar que aquesta fita ha estat possible també gràcies al suport del centre, que va facilitar la sortida de l’alumnat a darrera hora per poder disputar la competició. El compromís i la confiança dipositada en l’equip han tingut recompensa esportiva.

A les semifinals, el nostre equip s’enfrontarà al Vedruna, mentre que l’altra eliminatòria la disputaran el Serrallarga i els Maristes. Si els resultats acompanyen, no es descarta un retrobament amb el Serrallarga en una hipotètica final de Girona, que seria el gran objectiu d’aquesta edició.

Des del centre felicitem els jugadors per l’esforç, la constància i el gran treball en equip. Tenim, sens dubte, un equip molt top a casa!

18/02/2026

El passat dilluns 9 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO del Institut Sa Palomera va realitzar una sortida educativa al Parc Neolític de la Draga, situat a Banyoles.

Durant la visita, els alumnes van participar en dos tallers didàctics: “Avui fem de Neolítics” i “Eines i foc al Neolític”, que els van permetre conèixer de primera mà com vivien els nostres avantpassats més remots. A través d’activitats pràctiques, l’alumnat va poder elaborar les seves pròpies eines, seguint les mateixes tècniques que utilitzaven els homes i les dones del Neolític.

Totes les activitats van ser guiades per monitors especialitzats, que van explicar amb detall com era el dia a dia en aquest important jaciment neolític de Banyoles fa milers d’anys. Aquesta experiència va servir per refermar els continguts curriculars treballats a l’aula al llarg del curs, combinant aprenentatge teòric i vivencial.

La sortida va ser tot un èxit, tant per l’interès mostrat per l’alumnat com pel seu valor educatiu, i ben segur que es repetirà l’any vinent.

18/02/2026

A principis de mes, un grup d’alumnes de 2n i 3r d’ESO va participar en un enriquidor intercanvi cultural a França, una experiència que ha combinat convivència, aprenentatge lingüístic i descoberta cultural.

L’alumnat va ser acollit per famílies de Saint-Chamond, fet que els va permetre viure el dia a dia del país i practicar la llengua en un context real. Durant l’estada, també van assistir a classes al collège Ennemond Richard, compartint espais i activitats amb l’alumnat francès.

El programa va incloure diverses sortides culturals i institucionals. El grup va ser rebut per l’alcalde de la ciutat i va visitar una antiga mina a Saint-Étienne, una activitat que els va ajudar a entendre la importància històrica i industrial de la regió. A més, van descobrir les meravelles gal·loromanes de Lyon, una ciutat clau del patrimoni històric europeu.

Aquest intercanvi ha estat una experiència molt positiva, que ha reforçat la competència lingüística en francès, l’autonomia personal i l’obertura cultural de l’alumnat, tot creant vincles que van més enllà de l’aula.

On hâte de vous retrouver!

09/02/2026

L’alumnat de 1r d’ESO i de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t d’ESO va visitar l’Espai Cràter d’Olot el divendres 30 de gener per aprofundir en el coneixement del vulcanisme, la geologia i el paisatge volcànic de la comarca de la Garrotxa a través d’activitats pràctiques i visites guiades.

El divendres 30 de gener, l’alumnat de 1r d’ESO i l’alumnat de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t d’ESO van realitzar una sortida educativa a l’Espai Cràter d’Olot amb l’objectiu d’ampliar els seus coneixements sobre el vulcanisme i la geologia de la Garrotxa.

L’alumnat de 1r d’ESO va participar en una visita guiada pel museu, on va descobrir com es formen els volcans, els diferents tipus d’erupcions, roques i minerals, així com les principals característiques del paisatge volcànic d’Olot. A més, va dur a terme un taller pràctic sobre construccions segures que redueixen la vulnerabilitat davant els riscos de terratrèmols i erupcions volcàniques.

D’altra banda, l’alumnat de 4t d’ESO va fer una visita guiada al volcà de Montsacopa, on va poder observar directament els elements del relleu volcànic i comprendre millor els processos geològics treballats a l’aula. Posteriorment, també va visitar el museu, amb explicacions més aprofundides i adaptades al seu nivell acadèmic.

Aquesta sortida va resultar molt interessant i enriquidora per a tot l’alumnat, ja que va permetre complementar els continguts teòrics amb experiències pràctiques i observar in situ els fenòmens geològics propis del territori.

29/01/2026

El divendres 23 de gener es va celebrar a la Biblioteca Comarcal Roberto Bolaño l’acte d’obertura de l’edició d’aquest any del concurs de fotografia filosòfica Fes-me pensar. Aquesta iniciativa compta amb la participació d’alumnes de batxillerat dels instituts Sa Palomera, Serrallarga i S’Agulla, que posen a prova la seva mirada crítica per crear la fotografia filosòfica més suggeridora.

El concurs està obert a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, als quals s’anima a participar amb propostes que combinin creativitat i reflexió filosòfica. Ara, l’atenció se centra en les fotografies d’enguany: amb imaginació i una bona dosi de pensament filosòfic, l’objectiu és assolir —o fins i tot superar— el nivell de les propostes de l’any passat, que van deixar el llistó ben alt. Molta sort als estudiants de la nostra escola!

10/12/2025

Els alumnes de 1r d’ESO de Ciències Socials han descobert el fascinant món dels megàlits construint les seves pròpies maquetes. A través d’aquesta activitat pràctica han après com es van aixecar aquests monuments prehistòrics i quin paper tenien en les comunitats antigues. Les maquetes, elaborades amb creativitat i detall, han ajudat l’alumnat a comprendre millor les tècniques i l’esforç que hi havia darrere d’aquelles construccions. Una manera divertida i motivadora d’apropar la història a l’aula!  L’activitat ha estat dirigida per la professora Mar Bermúdez.

09/12/2025

Dimarts 2 de desembre es va celebrar la reunió informativa sobre l’intercanvi amb Alemanya adreçat a l’alumnat de 3r d’ESO. Les famílies van rebre tots els detalls de l’estada amb el Kant-Gymnasium de Weil am Rhein, així com el calendari, el programa i la documentació necessària.

Dimarts passat, l’Institut Sa Palomera va celebrar la reunió informativa de l’intercanvi escolar amb Alemanya, un projecte adreçat a l’alumnat de 3r d’ESO que es desenvoluparà al llarg del curs 2025-2026. Les famílies van poder conèixer tots els detalls del programa, que es duu a terme amb el centre Kant-Gymnasium, situat a Weil am Rhein, a la regió de Baden-Württemberg, a tocar de la Selva Negra.

Segons es va informar, l’intercanvi constarà de dues estades de set nits cadascuna. La visita dels estudiants alemanys a Blanes està prevista del 4 al 13 de març, mentre que el viatge dels alumnes catalans a Alemanya es durà a terme del 4 al 13 de maig. Durant l’estada aquí, l’alumnat convidat participarà de la vida quotidiana de les famílies i assistirà a classes, a més de realitzar sortides culturals a Girona, Barcelona i el Camí de Ronda.

Pel que fa al viatge a Alemanya, el programa inclourà visites a ciutats i espais emblemàtics del territori, com Freiburg, Basel i la zona de Todtnau. El desplaçament es farà en avió i l’allotjament serà en famílies, tal com marca la filosofia de l’intercanvi.

El cost aproximat de l’activitat és de 375 euros, que es podran abonar en diferents pagaments fraccionats entre gener i maig. També es va remarcar la documentació necessària per viatjar, que inclou el DNI o passaport, la Targeta Sanitària Europea i, en el cas dels menors, el permís de viatge dels Mossos d’Esquadra. Les famílies d’alumnes amb nacionalitat no espanyola hauran de consultar els requisits específics al seu consolat o ambaixada.

Per a qualsevol dubte addicional, el centre va recordar que es pot contactar amb la coordinació del projecte a través del correu electrònic facilitat durant la reunió.