info@sapalomera.cat | (+34) 972 350 909 

iEducació Institut Sa Palomera | Moodle ESO i BAT Weeras | Moodle Cicles QBid - Programa Empresa + Escola | Saga - Departament d'Ensenyament

Categoria: FPB

09/06/2026

Els alumnes de nova incorporació que han obtingut plaça en un estudi al centre hauran de formalitzar la matrícula mitjançant l’aplicatiu de matriculació en el període indicat a continuació.

 

Si desconeixeu l’IDALU, el podeu trobar al butlletí de notes amb el nom d’identificador de l’alumne.

 

MOLT IMPORTANT: aquelles famílies de 1r, 2n, 3r o 4t d’ESO que teniu Motxilla Escolar, no heu de fer el pagament de la quota de material.

Estudi Termini de matriculació
ESO Del 22 de juny al 30 de juny
Batxillerat Del 18 al 30 de juny

Baixa’t el full de selecció de matèries, omple’l i entrega’l a secretaria

FP Bàsica Del 29 de juny al 3 de juliol
CF grau mitjà Del 10 al 14 de juliol (1a tanda)

Del 24 al 28 de juliol (2a tanda)

CF grau superior Del 10 al 14 de juliol (1a tanda)

Del 24 al 28 de juliol (2a tanda)

Cursos especialització Del 17 al 23 de juliol

 

L’import del pagament s’indicarà una vegada confirmades les dades per part de Secretaria. Us heu d’esperar a rebre el missatge de confirmació abans de pagar. Aquest missatge no és immediat, pot trigar entre 1 i 2 dies hàbils.

 

En cas de dubtes es pot contactar amb Secretaria.

14/05/2025

El passat dijous, 8 de maig, els alumnes de 1r d’FP Bàsica han pogut aprendre i experimentar amb les impressores 3D que tenim al centre. L’encarregat de la formació ha estat l’Ousmane,el nostre expert en impressores 3D. Moltíssimes gràcies per compartir els teus coneixements!

17/12/2024
Avui els grups de 1r i 2n de FP bàsica hem anat a escalar al Golem.
Ha sigut una jornada curta i intensa on han pogut experimentar noves sensacions.
Des del departament d’educació física esperem que tots hàgiu gaudit molt!
05/11/2024
El passat 11 d’octubre els alumnes de batxillerat i fpb2 van assistir a la sortida de senderisme organitzada per el departament d’educació física a la Vall de Núria.
Va ser tota una experiència per la majoria dels alumnes ja que vam estar tot el matí i part de la tarda caminant per senders amb unes vistes impressionants que deixaven entreveure l’arribada de la tardor.
22/06/2023

Cinc alumnes del primer curs de Formació Professional Bàsica d’informàtica d’Oficina es van presentar el 20 de maig a la I Olimpíada Nacional de Telecomunicacions organitzada pel Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació de la UAB. Amb el seu projecte “e-container” van explicar al jurat la seva proposta per tal de millorar la convivència a les ciutats seguint l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 11, i els van mostrar un prototip funcional del projecte, fet i programat amb Arduino. Els alumnes de l’Institut Sa Palomera van obtenir el cinquè premi de la classificació general del concurs, i quart a la seva categoria. Bona feina!

12/05/2023

El passat dijous 11 de maig els alumnes de FP bàsica van fer una sortida al golem de Blanes.

La sortida es va organitzar des del departament d’educació física i durant 2h van poder posar en pràctica la fortalesa física i psíquica escalant a les diferents zones que ens ofereix el golem.

03/05/2023

Avui els alumnes de primer curs de Formació Professional Bàsica han fet una sortida a la deixalleria municipal. Allà han pogut observar de primera mà els diferents processos de separació i compactació que s’hi duen a terme, i fer preguntes, especialment referint-se a la gestió dels residus informàtics.

09/02/2023

Un grup d’alumnes d’FP Bàsica de l’institut han decidit unir-se a la primera edició de la competició organitzada pel Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics de Telecomunicació, on pensaran i defensaran una solució per l’Agenda 2030 que proposi millorar la vida a les ciutats, i crearan un prototip de la seva solució basant-se en una placa programable tipus Arduino.

21/12/2022

Aquests últimes dies abans de festes els alumnes de FP Bàsica han dut a terme una pràctica que volen compartir amb tots vosaltres. Han programat un display de 7 segments per felicitar a tothom unes bones festes i un feliç any nou. Per a fer-ho s’han distribuït en tres grups, un que ha realitzat el muntatge físic del display i el seu cablejat, un altre va programar la seqüència que podeu veure al vídeo. El tercer grup ha editat el vídeo que trobareu a continuació, i finalment va aparèixer la figura dels coordinadors, per tal d’assegurar que els grups treballessin i parlessin entre ells. De part dels alumnes i l’equip docent de FP Bàsica us desitgem unes molt bones festes!

Vìdeo

11/11/2022

Al llarg de la segona setmana de novembre, els alumnes de 4rt ESO i FP Bàsica han participat en unes xerrades  sobre diversitat sexual i de gènere organitzades pel Servei d’Atenció Integral (SAI) de l’ajuntament de Blanes, amb l’objectiu d’informar i facilitar la integració social de les persones LGTBIQ+.