info@sapalomera.cat | (+34) 972 350 909 

iEducació Institut Sa Palomera | Moodle ESO i BAT Weeras | Moodle Cicles QBid - Programa Empresa + Escola | Saga - Departament d'Ensenyament

Una xerrada sobre el futur energètic apropa l’alumnat al debat nuclear-renovable

28/11/2025
Batxillerat

El Departament de Ciències Socials va convidar l’enginyer Simó Winand Molné a presentar una sessió sobre energia nuclear i alternatives renovables, una oportunitat perquè l’alumnat de 2n de Batxillerat aprofundís en els reptes energètics del futur

El passat divendres 21 de novembre, el Departament de Ciències Socials va organitzar una xerrada sobre energia nuclear i les possibles alternatives per afrontar els reptes energètics actuals.

La sessió va anar a càrrec de Simó Winand Molné, enginyer i expert en aquest àmbit, que va exposar la idoneïtat d’un model energètic híbrid basat en un equilibri entre energia nuclear i fonts renovables per donar resposta a una demanda energètica creixent.

“Des del Departament de Ciències Socials estem molt satisfets de com ha anat la xerrada. En Simó ha estat molt pedagògic i ha aclarit els dubtes que els alumnes del batxillerat tenien sobre l’energia nuclear i les seves possibles alternatives. Continuarem promovent aquest tipus d’iniciatives per fomentar l’interès de l’alumnat en tot el que fem dia a dia a classe.” Joan Antoni Hernández, departament de Ciències Socials

L’activitat va resultar molt enriquidora i va permetre als alumnes de 2n de Batxillerat aprofundir en un tema clau del futur immediat. Des del centre, volem agrair al Simó la seva claredat i capacitat de síntesi. Fins l’any vinent!