SORTIDA DE SENDERISME, CAMÍ DE RONDA (2n ESO)
Experiències que sumen.
Des del departament d’educació física avui hem fet sortida al camí de ronda de Platja d’Aro a St. Antoni de Calonge amb alumnes de 2n d’ESO. I hem contactat amb l’associació Rodamunt que ens ha ajudat a fer possible que l’Imran també pogués fer la sortida!
Grans persones, grans professionals, gran experiència a la vida! L’institut sa Palomera estem agraïts de compartir moments com els d’avui amb vosaltres!
Han sigut 6 km on hem pogut veure bons paisatges, hem compartit converses, hem fet esport, hem tingut temps lliure i sobretot hem potenciat el senderisme, la salut i els bons hàbits!
Agraïm especialment a en Noah, en Mohammed, en Jali, en Javi i a la Nayeli per ajudar a portar a l’Imran amb la Joëlette.
La sortida ha anat genial!