Els passats 19,20 i 21 de maig els alumnes de 1r de batxillerat van fer la sortida d’activitats a la natura organitzada per el departament d’educació física al Pallars.
Van ser 3 dies que vam fer un tastet de barranquisme, hípica, senderisme i ràfting! També van quedar estones lliures per descansar i joc lliure per els més actius.