Jornada d’escalada al Golem per a l’alumnat de Batxillerat i FP Bàsica
El passat 10 de desembre, l’alumnat de 1r de Batxillerat i de FP Bàsica va participar en una sortida a les instal·lacions del Golem, on va poder practicar escalada i cremar adrenalina en un entorn segur i motivador. Per a molts alumnes va ser una experiència nova, que van viure amb entusiasme i que els va permetre gaudir i compartir un matí diferent, fomentant la convivència i el treball en equip.

