info@sapalomera.cat | (+34) 972 350 909 

iEducació Institut Sa Palomera | Moodle ESO i BAT Weeras | Moodle Cicles QBid - Programa Empresa + Escola | Saga - Departament d'Ensenyament

Incidència App comunicats i pagaments sortides

27/05/2021
Comunitat educativa

L’empresa que gestiona l’App des de la que rebeu les notificacions i feu els pagaments de les sortides ens comunica que ha hagut un problema informàtic que ha desvinculat alumnes. A hores d’ara es troba solucionat, però no totes les instal·lacions estan funcionant correctament i cal fer alguns ajustos manuals (ens asseguren que ha estat un problema puntual i que no té perquè tornar-se a repetir).

Abans de res cal que verifiqueu que el telèfon que teniu és el que heu comunicat al centre. Per això, quan obriu l’App dirigiu-vos a l’apartat “Alumnes” (és la primera icona que trobareu al menú inferior). Si no apareix el nom del vostre fill/a truqueu a la secretaria de l’Institut, 972350909 (ext. 202), per verificar i/o canviar el número de telèfon.

A partir d’aquí, si el pas anterior no ha solucionat el problema, cal actuar de la següent manera en funció del terminal que tingueu:

1. Telèfons amb sistema operatiu IOS (iPhone)

Cal desinstal·lar l’App i tornar-la a instal·lar.

2. Telèfons amb sistema operatiu Android

– Aneu a “Ajustaments”.
– Busqueu l’App “Institut Sa palomera” i cliqueu al damunt.
– Buscar on posa “Emmagatzemament”. Si cal cliqueu al damunt per entrar.
– Cliqueu “Esborrar dades” (no memòria ni memòria CAU).
– Torneu a l’inici i busqueu l’App de l’Institut Sa Palomera.
– Obriu-la i feu de nou el registre. Recordeu que el nom i el telèfon que us demana per registrar-vos és el vostre, no el del vostre fill/a.

A més, alguns models de mòbil, sobre tot marca Huawei, tenen un problema que afecta a totes les notificacions d’App, per arreglar-ho Huawei indica que es facin els següents passos:

– Aneu a la configuració del mòbil.
– Aneu a “Estalvi d’energia”.
– Seleccioneu “Aplicacions protegides”.
– Busqueu l’App de “Institut Sa Palomera” i activeu-la.

D’aquesta manera l’APP es manté sempre activa i es poden rebre els comunicats.

Hem provat les solucions amb algunes famílies i han estat efectives. Si tot i això el problema persisteix, podeu trucar al telèfon 930133503 i la pròpia empresa que desenvolupa l’App us ajudarà.