L’equip guanyador de l’escape room realizat amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència
En motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, l’alumnat de física de 1r curs de batxillerat ha participat en un escape room virtual (https://sites.google.com/uic.es/lamujerenlaingeniera/home/) per tal de celebrar i conèixer les fites aconseguides per dones científiques al llarg de la història.
També s’han penjat diferents cartells a tot el recinte de l’institut per tal de commemorar la feina i descobertes fetes per diferents dones científiques des de diversos àmbits.
Per últim, us deixem un enllaç de la campanya
#NoMoreMatildas
de l’Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues que busca denunciar les conseqüències de l’Efecte Matilda pel que moltes centífiques no apareixen als llibres de ciències eclipsades pels seus companys de professió, i que busca recuperar referents científics per inspirar i fomentar la vocació científica en nenes i adolescents. El podeu veure a: