Arrenca el concurs de fotografia filosòfica “Fes-me pensar” a la Biblioteca Roberto Bolaño
El divendres 23 de gener es va celebrar a la Biblioteca Comarcal Roberto Bolaño l’acte d’obertura de l’edició d’aquest any del concurs de fotografia filosòfica Fes-me pensar. Aquesta iniciativa compta amb la participació d’alumnes de batxillerat dels instituts Sa Palomera, Serrallarga i S’Agulla, que posen a prova la seva mirada crítica per crear la fotografia filosòfica més suggeridora.
El concurs està obert a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, als quals s’anima a participar amb propostes que combinin creativitat i reflexió filosòfica. Ara, l’atenció se centra en les fotografies d’enguany: amb imaginació i una bona dosi de pensament filosòfic, l’objectiu és assolir —o fins i tot superar— el nivell de les propostes de l’any passat, que van deixar el llistó ben alt. Molta sort als estudiants de la nostra escola!
