info@sapalomera.cat | (+34) 972 350 909 

iEducació Institut Sa Palomera | Moodle ESO i BAT Weeras | Moodle Cicles QBid - Programa Empresa + Escola | Saga - Departament d'Ensenyament

Activitats final de curs 2020-21

19/06/2021
Comunitat educativa

El passat 8, 9, 10, 11 i 14 de juny, coincidint amb la realització de les proves d’accés a la universitat (PAU) al centre, l’alumnat d’ESO de l’Institut Sa Palomera va realitzar una sèrie d’activitats i sortides lúdiques per acomiadar aquest curs tan atípic.

L’alumnat de primer cicle i l’Aula d’Acollida van realitzar diferents sortides a la platja, a Cala Sant Francesc i a Cala Treumal després de visitar l’ermita de Santa Cristina; es van posar a prova en un circuit d’emoció i van realitzar làser combat al parc d’aventures Activ Natura de Santa Susanna; van practicar diferents esports nàutics, com la vela, el caiac o el paddle surf de la mà del Club de Vela de Blanes i també van fer un taller de Stop Motion al centre.

L’alumnat de segon cicle també va anar a la platja i va practicar esports nàutics i a més a més, va anar al parc aquàtic Water World de Lloret de Mar. L’alumnat de 3r d’ESO també va poder gaudir d’una activitat multiesportiva de futbol sala, bàsquet i  Bàdminton a la Ciutat esportiva de Blanes, mentre que l’alumnat de 4t d’ESO va visitar el Club de Tennis i Pàdel de Blanes on van fer classes d’aquests esports i es van banyar a la piscina.

Finalment l’alumnat de la SIEI va gaudir de la platja, també va posar en pràctica la seva creativitat amb el taller de Stop Motion; va realitzar un taller per decorar postres; va visitar la biblioteca Comarcal de Blanes i va anar a Barcelona per visitar l’Aquàrium.

Us deixem una breu mostra de com de bé s’ho ha passat el nostre alumnat!