Glossari Moodle
El glossari conté conceptes i definicions de les següents categories
- Internet
- Informàtica
- Moodle
- Introducció
- Gestió
- Activitats d'avaluació
- Activitats de comunicació
- Continguts, recursos o materials
Navegueu pel glossari utilitzant aquest índex
Especial | A | B | C | Ç | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TOTES
E |
---|
EscalaLlista jeràrquica de valors. En qualsevol curs els professors poden crear noves escales personalitzades amb l'objecte de dur a terme qualsevol activitat d'avaluació. El nom de l'escala hauria de ser una frase que la identifiqui amb claredat: aquest nom apareixerà tant en llistes de selecció d'escales com en els botons d'ajuda sensibles al context. L'escala és una llista jeràrquica de valors, ordenats de negatiu a positiu, separats per comes. Per exemple: Insuficient, Suficient, Bé, Notable, Excel·lent! Les escales haurien així mateix incloure una descripció adequada del que signifiquen i com s'haurien d'utilitzar. Aquesta descripció apareixerà en les pàgines d'ajuda per a professors i estudiants. Finalment, pot haver una o més escales "estàndard" definides en el lloc per l'administrador del sistema. Aquestes escales estaran disponibles en tots els cursos. | |
ExerciciActivitat destinada a l'autoavaluació Un exercici és classe especial d'assignació de tasca. En l'exercici el professor els indica als estudiants que han de realitzar un treball pràctic i els criteris d'avaluació a utilitzar. Aquest pot consistir en una avaluació temàtica, un informe, una presentació, etc. L'estudiant abans d'enviar-ha de realitzar una autoavaluació, després el professor ho avalua al costat de l'autoavaluació de l'estudiant. El treball pot llavors ser acceptat o retornat a l'alumne i estimular-perquè ho millori i el reenviï corregit. | ||