Glossari Moodle


El glossari conté conceptes i definicions de les següents categories
  • Internet
  • Informàtica
  • Moodle
    • Introducció
    • Gestió
    • Activitats d'avaluació
    • Activitats de comunicació
    • Continguts, recursos o materials
Navegueu pel glossari utilitzant aquest índex

Especial | A | B | C | Ç | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TOTES

E

Enquesta

Conjunt de preguntes tipificades

El mòdul d' enquestes proveïx una sèrie d'instruments provats per a avaluar l'aprenentatge en entorns en línia.

Els professors poden utilitzar aquest mòdul per aprendre sobre els seus alumnes i reflexionar sobre la seva pràctica educativa.

Escala

Llista jeràrquica de valors.

En qualsevol curs els professors poden crear noves escales personalitzades amb l'objecte de dur a terme qualsevol activitat d'avaluació.

El nom de l'escala hauria de ser una frase que la identifiqui amb claredat: aquest nom apareixerà tant en llistes de selecció d'escales com en els botons d'ajuda sensibles al context.

L'escala és una llista jeràrquica de valors, ordenats de negatiu a positiu, separats per comes. Per exemple: Insuficient, Suficient, Bé, Notable, Excel·lent!

Les escales haurien així mateix incloure una descripció adequada del que signifiquen i com s'haurien d'utilitzar. Aquesta descripció apareixerà en les pàgines d'ajuda per a professors i estudiants.

Finalment, pot haver una o més escales "estàndard" definides en el lloc per l'administrador del sistema. Aquestes escales estaran disponibles en tots els cursos.

Exercici

Activitat destinada a l'autoavaluació

Un exercici és classe especial d'assignació de tasca. En l'exercici el professor els indica als estudiants que han de realitzar un treball pràctic i els criteris d'avaluació a utilitzar. Aquest pot consistir en una avaluació temàtica, un informe, una presentació, etc. L'estudiant abans d'enviar-ha de realitzar una autoavaluació, després el professor ho avalua al costat de l'autoavaluació de l'estudiant. El treball pot llavors ser acceptat o retornat a l'alumne i estimular-perquè ho millori i el reenviï corregit.