info@sapalomera.cat | (+34) 972 350 909

Djando Aula | Moodle ESO i BAT Weeras | Moodle Cicles QBid - Programa Empresa + Escola | Saga - Departament d'Ensenyament

Comunicat de vaga

16/10/2019
Comunitat educativa

Benvolguts pares i mares,

El motiu d’aquesta carta és informar-los que el sindicat d’estudiants ha convocat una vaga d’estudiants des de dimecres 16 fins a divendres 18 d’octubre. Segons el Decret de drets i deures l’alumnat  de 1r i 2n d’ESO no té dret a  fer vaga, mentre que els alumnes de 3r i 4t d’ESO, poden secundar-la sempre que els pares o tutors legals ho autoritzin.

Des de la Direcció del centre s’ha autoritzat a fer vaga d’estudiants el dijous 17 d’octubre

Així mateix,  el sindicat majoritari entre el treballadors de l’ensenyament a Catalunya USTEC·STEs s’ha afegit a la convocatòria de vaga general del proper divendres 18 d’octubre de 2019.

Una part del professorat de l’Institut Sa Palomera ha manifestat que exercirà aquest dia el dret a seguir la convocatòria i, per tant, no impartirà les classes que té assignades.

El dia 18 d’octubre, els alumnes de tots els cursos podran accedir lliurement a les instal·lacions del centre però no es podrà garantir que siguin atesos amb normalitat i hauran de romandre al pati de l’Institut en el cas que el professor/a s’hagi acollit a la vaga. Per això, els prego que considerin l’assistència o no del seu fill/a al centre.

Poden consultar les bases de la convocatòria al web:  http://www.sindicatdestudiants.net/ i https://www.sindicat.net/2019/octubre/vaga_20191018/index.php

Atentament,

Jordi Caseny i Durro