info@sapalomera.cat | (+34) 972 350 909

Djando Aula | Moodle ESO i BAT Weeras | Moodle Cicles QBid - Programa Empresa + Escola | Saga - Departament d'Ensenyament

Comunicat de vaga a les famílies

06/03/2018
Comunitat educativa

Benvolguts pares i mares,

El motiu d’aquesta carta és informar-los que hi ha convocada una vaga d’estudiants el dia 8 març de 2018 contra la violència masclista per part del Sindicat d’Estudiants.

Segons la normativa vigent, l’alumnat  de 1r i 2n d’ESO  no té dret a  fer vaga, mentre que els alumnes de 3r i 4t d’ESO poden secundar-la fer sempre que els pares o tutors legals ho autoritzin. Els alumnes de post-obligatòria no tenen restriccions en aquest sentit.

Des de la Direcció del centre s’ha autoritzat a  fer vaga el dia 8 de març de 2018.

Després que els delegats informessin a tots els companys sobre els motius de la vaga, una vegada feta  una votació a cada grup-classe, amb la presència sempre d’un professor/a, l’alumnat del centre ha decidit, majoritàriament,  afegir-se a la protesta.

Finalment, dir-los que, si vostès autoritzen el seu fill/a a fer vaga, no ha de venir al centre i, en el cas que hi vingui, s’interpretarà que no la secunda i, per tant, se’l farà anar a l’aula corresponent.  El professorat del centre intentarà no posar cap examen aquest dia, però, en el supòsit que, puntualment, se’n faci algun, l’alumne té l’obligació d’assistir-hi. Un cop acabat l’examen, l’alumne podrà marxar del centre.

Els alumnes de 1r de Batxillerat tenen programats els exàmens des d’inici de curs. Així doncs, hauran de venir dijous a examinar-se.

Poden consultar les bases de la convocatòria al web:  http://www.sindicatdestudiants.net/

Cordialment,

Jordi Caseny